تهیه و مصرف گانودرما/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 38
بازدید سال : 376
بازدید کلی : 5012

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

گانودرما و زگیل تناسلی
هرچند که بسیاری از منابع علمی مدت زمان درمان این بیماری و دفع این ویروس از بدن را بین ۲ الی ۳ سال در نظر میگیرند. و افراد بسیاری هم با گذشت این زمان سلامتی خود را به دست آورده اند اما در بسیاری از موارد زگیل تناسلی درمان قطعی ندارد و اکثر روشهای درمانی که برای آن وجود دارند موقتی بوده و میتوانند ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار دهند و از شدت زگیل ها بکاهد. البته برای پیشگیر از ابتلا به ویروس HPV و زگیل تناسلی میتوان از واکسن مخصوص آن که با نام گارداسیل شناخته میشود استفاده کرد. ولی همان طور که قبل تر اشاره کردیم امروزه نزدیک به ۱۰۰ نوع ویروس HPV در دنیا شناخته شده است که واکسن نمیتواند مانع از ابتلا به تمامی این ۱۰۰ نوع بشود پس مناسب ترین راه رعایت بهداشت فردی در کنار داشتن رابطه ی جنسی محافظت شده می باشد. جالب است بدانید که اصلی ترین روش برای بهبود زگیل تناسلی تقویت سیستم ایمنی بدن میباشد تا بدن فرد مبتلا به صورت طبیعی به مبارزه با ویروس پرداخته و نسبت به ضعیف و غیر فعال کردن آن اقدام کند.

در لینک زیر می توانید یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه گانودرما و زگیل تناسلی را مشاهده فرمایید:

کنترل HPV با قارچ گانودرما

تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی
قارچ گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجه پلی ساکارید و بسیاری از ترکیبات سودمند دیگری که دارد اگر به صورت منظم و روزانه مصرف شود میتواند به خوبی باعث تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن شود. دقیقا همان کاری که خیلی از داروهای شیمیایی تجویز شده برای بیماران مبتلا به HPV میکند با این تفاوت که قارچ گانودرما به صورتی کاملا طبیعی و بیولوژیک این کار را میکند. البته لازم به ذکر است که گانودرما دارو نیست. قارچ گانودرما همچنین با تقویت اینترفرون ها در سیستم ایمنی میتواند باعث بهبود عملکرد این سیستم در بدن افراد شود. همچنین قارچ گانودرما منبع خوبی از آنتی اکسیدان می باشد که میتواند در بازیابی و بازسازی سلولی نقش مهمی ایفا کند.

تهیه و مصرف گانودرما
قارچ گانودرما دارای گونه های مختلفی میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم آن است که ارزشمند بوده و دارای همه ی خواص فراوان یاد شده آن میباشد. کم یاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا متاسفانه افراد بسیاری اقدام به فروش گونه های بی کیفیت و فاقد ارزش این قارچ بکنند و حتی در کشور خودمون ایران هم افراد سود جوی بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی بر روی بدن ندارد بلکه مصرف آن میتواند آسیب های جدی نیز به بدن وارد بکند. خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و توزیع قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به شکلی کاملا استاندارد و به صورتی کاملا علمی کرده است و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشد که این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای عرضه میکند.

خرید محصولات گانودرما

قهوه گانودرما
خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود. و از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواند به اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.

 

 قهوه سوپریم برای زگیل تناسلی

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/



تعداد بازدید از این مطلب: 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود